> Administracja & Zasoby ludzkie > Gdańsk

Asystent / Asystentka Dyrektora Hali w Gdańsk, Pomorskie sprżedam

Opis ogłoszenia:

Zakres głównych obowiązków: Bieżąca organizacja pracy sekretariatu dyrektora hali sprzedaży, Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz, Koordynowanie współpracy z księgowością, Współpraca z działem prawnym w zakresie przygotowania dokumentów, Obsługa wizyt gości krajowych i zagranicznych, Przygotowywanie wyjazdów służbowych. Wymagania: Wykształcenie wyższe, Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego, Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, Biegła znajomość pakietu MS Office, Podstawowa znajomość programu SAP mile widziana, Pracowitość i zaangażowanie, Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność oraz wysoka kultura osobista, Umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz dobra organizacja pracy, Umiejętność pracy pod presją czasu. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe, Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego, Możliwość przystąpienia do programu MultiSport na preferencyjnych warunkach, Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS, Zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros.

 

Aplikuj teraz

 Aplikuj teraz
Detale ogłoszenia: Asystent / Asystentka Dyrektora Hali
Sprzedawca: Selgros Cash&Carry
Rodzaj: Sprżedam - prywatne
WojewództwoPomorskie
Miasto:Gdańsk
Kategoria:Administracja & Zasoby ludzkie
 To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące.
 Edytuj
 Zgłoś
Podziel się:
Link: